spinservis.cz / O firmě / Tiskové zprávy / Xerox získává počtvrté za sebou osvědčení J.D. Power and Associates za služby zákazníkům

Xerox získává počtvrté za sebou osvědčení J.D. Power and Associates za služby zákazníkům

18.05.2010

Xerox je oceňován za vysokou kvalitu služeb a technické podpory

Praha, 18. května 2010 – Společnost Xerox získala od J.D. Power and Associates ocenění za poskytování „vysoké kvality služeb zákazníkům“. Xerox získal tuto prestižní certifikaci za výborné výsledky v technologických službách a podpoře čtvrtý rok po sobě.

„Naší misí v Xeroxu je stát se důvěryhodným obchodním partnerem našich zákazníků tím, že získají maximální hodnotu z našich výrobků a řešení,“ řekl Bill Steenburgh, senior vice president Xerox Services. „Jedním z nejlepších způsobů, jak uspokojit naše zákazníky, je splnění nebo dokonce překonání přísných standardů, které se pojí s certifikací J.D. Power and Associates.“

Program Certified Technology Service and Support vyvinula společnost J.D. Power and Associates a asociace Technology Services Industry Association a je jedním z nejprestižnějších ocenění v oblasti služeb zákazníkům. Společnosti musí nejdříve splnit podmínky auditu Excellence in Service Operations asociace TSIA, který provádějí šest dní přímo na místě odborníci na technickou podporu. Po úspěšném auditu postoupil Xerox do druhé výzkumné fáze realizované auditory J.D. Power and Associates, kteří se dotazovali více než 1000 zákazníků Xeroxu. Tyto průzkumy upevnily pozici Xeroxu jako lídra v poskytování podpory zákazníkům v letech 2006, 2007, 2008 a nyní i 2009.

„Technologie a provozní efektivita Xeroxu na nás neustále dělá dojem, ale nasazení a profesionalita techniků zákaznické podpory jsou ještě o krok dál,“ řekl Eric Northcutt, viceprezident pro Mailing Services společnosti Time Customer Service. „Z našeho pohledu nastavuje organizace Xerox Services laťku v poskytování služeb a podpory zákazníkům, a to se nakonec promítá i na našem úspěchu.“

V roce 2009 získala divize Xerox Services ocenění Hall of Fame STAR Award (Síň slávy) od asociace TSIA za Lifetime Achievement for Service Excellence (Dlouhodobý výkon v oblasti kvality služeb) a ocenění Aberdeen Industry Achievement Award pro rok 2009 za vysokou kvalitu služeb.