spinservis.cz / O firmě / Tiskové zprávy / Xerox potvrdil vedoucí pozici v outsourcingových službách v oblasti Help desk a desktop

Xerox potvrdil vedoucí pozici v outsourcingových službách v oblasti Help desk a desktop

18.11.2012

Xerox byl podle každoročně vydávaného reportu Magic Quadrant společnosti Gartner vyhodnocen jako vůdčí společnost na trhu služeb v oblasti desktopového a help deskového outsourcingu.

Magic Quadrant je patentovaný výzkumný nástroj společnosti Gartner, který nabízí vizualizaci trhu  s ohledem na jeho směřování, vyspělost, strukturu účastníků. Zároveň hodnotí společnosti na základě jejich vizí a schopností tyto vize realizovat.

Služby v oblasti desktopového outsourcingu

Desktopové služby poskytované společností Xerox zahrnují každodenní zajištění provozu a správy  počítačů a dalších podpůrných komponentů. Tyto služby mimo jiné zahrnují pořizování vybavení, podporu při instalaci a údržbu včetně  profesionálních služeb podpory a správy.

„Zpráva společnosti Gartner o stavu poskytovatelů outsourcingových desktopových služeb představuje hlavní měřítko pro podniky všech velikostí, které chtějí analyzovat a hodnotit přístup či slabé a silné stránky dodavatelů těchto služeb,“ říká Kevin Kyser, viceprezident společnosti Xerox pro oblast informačních technologií. „Označení jedničky v poskytování outsourcingových desktopových služeb potvrzuje náš dlouhodobý záměr a závazek být ve vedoucí pozici v nabídce kvalitních služeb pro naše zákazníky.“

Služby v oblasti Help desk outsourcingu

Help deskové služby poskytují nepřetržitý kontakt pro zákazníky, kteří mají nejrůznější technické požadavky, mezi něž patří servery, počítače, síť, softwarová podpora. Xerox používá různá zařízení pro monitoring v reálném čase a techniku, která poskytuje rychlou a spolehlivou podporu pro své globální klienty. Běžně obslouží miliony telefonátů měsíčně.

Report Magic Quadrant hodnotí 18 poskytovatelů služby help desk v následujících kategoriích:

  • Podpora prvního a druhého stupně
  • Vlastní softwarová podpora
  • Správa problémů
  • Kategorizace a protokolování problémů
  • Sledování a eskalace problémů
  • Řešení problémů

„Zjištění, že klienti věří tomu, co a jak nabízíme, není jen velká pocta, ale zároveň věříme, že výsledky uvedené v reportu potvrzují náš přístup a metodologii stejně jako kvalitu našich zaměstnanců, kteří denně komunikují s klienty.“ říká Kevin Kyser, viceprezident společnosti Xerox pro oblast informačních technologií. 

Společnost Xerox prostřednictvím akvizice Affiliated Computer Services v roce 2010 rozšířila své služby pro velké a malé podniky, které nyní zahrnují i outsourcing IT služeb, jako je helpdesk či desktop.

Report Magic Quadrant

Společnost Gartner nepodporuje žádného dodavatele, produkt nebo službu zobrazenou ve svých výzkumných publikacích a nedoporučuje uživatelům technologií, aby si vybírali pouze dodavatele s nejvyšším hodnocením. Výzkumy společnosti Gartner uvedené v publikacích se skládají z názorů výzkumné organizace Gartner a neměly by být chápány jako vyjádření skutečnosti. Společnost Gartner odmítá veškeré záruky, výslovně uvedené nebo předpokládané, v souvislosti s tímto výzkumem, včetně záruk obchodovatelnosti a vhodnosti pro určitý účel.